Teenager World

خوش اومدین 🤌🫂 تینجریام 🤍

یه افسردگی‌های نشه؟ p²

🐈

اگه باب تو بشم پاتریکم میشی؟

 

بهش فکر نمی‌کنم ها تون همش دروغه ...کافیه شب شه

 

عشق وجود داره ولی این نسل دیگه وجودشو نداره...واگزار میکنیم به نسل بعد

 

مشکل حس ششم قوی اینه که تا ته قضیه عو فهمیدی ولی مدرکی واسه اثباتش نداری😃

 

دیر سین کرد تو 2016خیلی مد بود...الان دیر سین کنی یکی دیه زود سین میکنه...

 

ولی...ولی شاید بحث غرور نباشه...شاید واقعا دلش تنگ نشده ...

 

تالا وسط خاب بیدار شدی گوشیتو چک کنی ببینی پیام داده/سین زده؟

 

شما شاید نفهمید ولی عصبانیت ازش رابطه مستقیمی با دلتنگیت داره...

 

هیچ وقت...تاکید می‌کنم هیچوقت حس یه دختر دروغ نمیگه

 

یه چیزایی و نمیشه از دست داد نمیشه رهاش کرد🙂

 

ولی اگه یه دختر دیه بهت گیر نداد قهر نکرد احساسی نشد :)و نفرستاد...بدون ک دیه دوستت نداره(با تو نیستم ب خودت نگیر...شایدم با تو باشم نمد😃🔪)

 

پاتریک:

چرا منو بیشتر از بقیه دوست داری؟

باب اسفنجی:

چون ثقتایی که ناراحت بودم و اشتباه میکردم فقط تو پیشم بودی و وقتایی که خودم نبودم فقط تو ازم دفاع میکردی...

 

اون قسمتی از من ک سعی می‌کرد همرو نگه داره از بین رفته و مرده و خودم خاکش کردم(هر چند میدونم ک دروغه...)

 

هیچ کسو نیستم ولی توروAre

 

از آدمایی که تو کسری از ثانیه سین میزنن و بخاطر ت ب یکی دیگه بای میدن خیلی خوشم میاد(به خودت نگیر...🙂)

 

این زندگی دیه حال نمیده...ایشالا زندگی بعدی

 

دنیا هنو قشنگیه داره مثلا یکیش خود تو🫠

 

دیه حوصله ندارم به آدما بفهمونم اونجور که فک میکنن نیی...(مثلا دیه نمیخام تو مخت فرو کنم جنده نیستم مث خودت🙂)

 

باب اسفنجی:

تو چند تا دوست صمیمی داری؟

پاتریک:

فقط یه نفر هس که واسم با بقیه فرق میکنه ک اونم تویی من فقط بقیه رو میشناسم

 

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

همین دیگه بدرود

بچه ها میخام سطح تجربم طلا شه یکن کمک کنین حمایت کنییییییین🥲🐈